ÜBER UNS
Der Besitzer von Taxi Molyvos in Lesbos ist Panagiotis Evangelou, der die Geschäfte mit seiner holländischen Frau Metha führt. Panagiotis wurden in dem kleinen Bergdorf Vafeios geboren und arbeitet seit mehr als 20 Jahren im Taxigeschäft. Natürlich sprecht er Englisch und Griechisch. Metha arbeitet seit 2005 als Taxifahrerin und spricht außer Englisch und Griechisch auch Niederländisch und Deutsch. Mit unserem freundlichen und zuverlässigen Service wollen wir sicher stellen dass unseren Kunden immer auf die bequemste Art und Weise am Zielort ankommen.

Unser Taxi verfügt über eine Klimaanlage, die an heißen Sommertagen genutzt werden kann, eine Überdachung für zusätzliches Gepäck und Sicherheitsgurte für 4 Passagiere sind vorhanden. Das Auto ist gut versichert, gepflegt und immer saubergehalten. Obwohl die Preise fest sind, haben wir einen Taximeter, damit wir Ihnen am Ende Ihrer Reise eine Quittung anbieten können.

Wir freuen uns darauf, Sie kennen zu lernen und wünschen Ihnen, dass wir dazu beitragen können, Ihren Urlaub auf der wunderschönen Insel Lesbos so angenehm, entspannt und komfortabel wie möglich zu gestalten.

+30 69777 69353

+30 69778 12185

Your Details


What can we do for you?


ABOUT US

The owner of Taxi Molyvos in Lesvos is Panagiotis Evangelou, who runs the taxi service with his Dutch wife Metha. Panagiotis was born in the tiny mountain village Vafeios and works in the taxi business for more than 20 years. He speaks English and Greek. Metha works as a taxi driver since 2005 and speaks except for English and Greek also Dutch and German. With our friendly and reliable service we want to ensure our customers to arrive in time at their destination in the most comfortable way.
Our taxi has air conditioning available for use on hot summer days, a roof rank for extra luggage and seat belts for 4 passengers. The car is well insured and maintained and always kept clean. Although prices are fixed we have a taxi meter so we can offer you a receipt at the end of your trip.

We are looking forward to meeting you and wish we can contribute to make your stay on the beautiful island of Lesvos as pleasant, relaxed and comfortable as possible.

    star rating  θεωρω οτι ο μολυβος ειναι ενα απο τα καλυτερα τουριστικα μερη που μπορει να βρεθει ενας επισκεπτης για διακοπες
    αυτο που χαλαει αυτην την ομορφη εικονα ειναι το "υφος"των οδηγων οταν τους ρωταμε αν ειναι ελευθερα (ο συγκεκριμενος οδηγος ειχε ενα ατομο προς τον ιδιο προορισμο με μας )
    αλλα το χειροτερο ; οτι ενω υπαρχει ταξιμετρο ,ειναι κλειστο και χρεωνει 5 ευρω για αποσταση 3 λεπτων με το αυτοκινητο ,αυτο με ξεπερασε
    ειμαι απο Ροδο και τετοιες τιμες δεν υπαρχουν ποσο μαλλον χωρις ταξιμετρο ενεργο
    δεν ηθελα να ¨ενοχλησω" τον οδηγο με ερωτησεις τυπου ,γιατι δεν ειναι ανοιχτο το ταξιμετρο ,γιατι καταλαβαινω οτι εχουμε δυσκολους καιρους οικονομικα στην Ελλαδα, οπως ολοι μας, αλλα μη μας περνατε και για μαλθακούς!!!!!

    GreekTravelGOD
    June 13, 2018

    star rating  Πάντα χρήσιμο, ωραίο, γρήγορο και έγκαιρο. Πήραμε ταξί για 3 και ήταν - ανά άτομο - σχεδόν τιμή για εισιτήριο λεωφορείου:) 3 κυρίες συναντήθηκαν σε στάση λεωφορείου, αυστριακή, ελληνική και πολωνική. Περιμένετε περισσότερο από 1 ώρα για προγραμματισμένο λεωφορείο. 3 από τα τελευταία δεν έρχονται καθόλου. Αυτός ο ταξιτζής διασώζει τα φτερά μου. ) πολύ δρόμο για να anaxos.

    avatar thumb Ziellona
    June 22, 2021

    star rating  Πάντα χρήσιμο, ωραίο, γρήγορο και έγκαιρο. Πήραμε ταξί για 3 και ήταν - ανά άτομο - σχεδόν τιμή για εισιτήριο λεωφορείου:) 3 κυρίες συναντήθηκαν σε στάση λεωφορείου, αυστριακή, ελληνική και πολωνική. Περιμένετε περισσότερο από 1 ώρα για προγραμματισμένο λεωφορείο. 3 από τα τελευταία δεν έρχονται καθόλου. Αυτός ο ταξιτζής διασώζει τα φτερά μου. ) πολύ δρόμο για να anaxos.

    avatar thumb
    July 1, 2021